Δικαίωμα επιστροφής / Αντικατάστασης
Ακύρωση παραγγελίας
Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: sales@lineainteriors.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2810-213247 εντός 2 ωρών από την ώρα της παραγγελίας σας.
Αν έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της παραγγελίας σας, θα πραγματοποιηθεί με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην εταιρεία μας, με δική σας χρέωση μεταφορικών εξόδων (στην περίπτωση που υπάρχουν).
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη για την αγορά σας μέσα στο χρονικό διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερών. Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το email επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημά μας Linea Interiors Β. Σμπώκου 80, ΤΚ. 71305 Ηράκλειο Κρήτης. Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς στο sales@lineainteriors.gr. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 2810213247.
Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα Linea Interios(www.lineainteriors.gr), μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική σας εξυπηρετεί ώστε να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση. Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων.
Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία, να μην έχουν πλυθεί, χρησιμοποιηθεί έχοντας επάνω όλα τα ταμπελάκια του κατασκευαστή. Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στο κατάστημα Linea Interiors ή στη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς της επιλογής σας (courier).Αλλαγή των υφασμάτων με το μέτρο δεν γίνεται δεκτή πέραν της περίπτωσης του ελαττωματικού προϊόντος.
Σας επισημαίνουμε ότι μπορεί να γίνει αλλαγή προϊόντος ή επιστροφή χρηματικού ποσού σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διαδικασίες και προϋποθέσεις μόνο για τα προϊόντα που αγοράζονται από το φυσικό μας κατάστημα και απο το e-shop μας, αποκλειστικά και μόνο από τον ιστότοπο :https://lineainteriors.gr/
Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων.
Παρακαλούμε να είστε ακριβείς κατά τη δήλωση των στοιχείων σας κατά την παραγγελία και την υποβολή αιτήματος επιστροφής/αντικατάστασης ή ακύρωσης. Η εταιρεία μας ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση δήλωσης εκ μέρους σας λανθασμένων στοιχείων.
Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται.
Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται σε διάστημα επτά (7) εργάσιμων ημερών. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους από την μεταφορική που θα επιλέξετε να την πραγματοποιήσει.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στην περίπτωση προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων (π.χ. κουρτινόξυλα, τα οποία κόβονται από βέργες των τεσσάρων μέτρων όπως και ρόλερ, στόρια, μοκέτες / διάδρομοι, προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για εσάς π.χ υφάσματα, κουρτίνες, ρόλερ κτλ.).
Το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής
Πολιτική επιστροφών καταστήματος
Έχετε δεκατέσσερις (14) μέρες για να επιστρέψετε την αγορά σας. Κρατήστε την απόδειξή σας και τη συσκευασία, γιατί είναι απαραίτητα, σε περίπτωση επιστροφής.
Λυπούμαστε, αλλά δε δεχόμαστε επιστροφές σε δωροκάρτες ή ειδικές παραγγελίες (π.χ. κουρτινόξυλα, τα οποία κόβονται από βέργες των τεσσάρων μέτρων όπως και ρόλερ, στόρια, κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. κουρτίνες μπάνιου, παιδικές κουρτίνες, κτλ.), όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί.
Δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής μαξιλάρια, παπλώματα, επιστρώματα, μαξιλαροθήκες
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε μία επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό με δική του χρέωση στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε επιπλέον δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών.
Δώρα
Στην περίπτωση που σας έχουν προσφέρει ένα δώρο από το κατάστημά μας και θα θέλατε να το επιστρέψετε, επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail ή τηλεφωνικά για να οργανωθεί η επιστροφή του και η αποστολή του νέου προϊόντος.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής και η αποστολή του νέου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
Φόρμα επιστροφής / αλλαγής
Για επιστροφές/αλλαγές παρακαλώ πρώτα επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 2810 213247 και έπειτα συμπληρώστε την κατάλληλη φόρμα που βρίσκεται παρακάτω. Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία παρακαλούμε πολύ αποστείλτε την στον info@lineainteriors.gr .
Φόρμα επιστροφών.pdf